BASISSCHOOL DE JONGE HELDEN

Onderwijs met liefde en aandacht

U bent op de website van Basisschool De Jonge Helden. De school staat in Enschede in de wijk Helmerhoek. Wij zijn een moderne katholieke basisschool met een open aanname van leerlingen. Zo lang iedereen op een positieve en respectvolle manier met elkaar omgaat en school de zorg kan bieden die noodzakelijk is, is iedereen welkom op onze school.

Binnen Basisschool De Jonge Helden is veel
expertise aanwezig, waaronder kennis over TOS, gedrag, dyslexie en meer-/hoogbegaafdheid. Ook is er ruimte op onze school voor leerlingen met een fysieke beperking. Alles binnen de mogelijkheden van school. Wij sluiten met ons onderwijs aan bij wat het kind al kan. En hebben daarbij aandacht voor het hele kind: hoofd, hart en handen. Onderwijs vanuit liefde en aandacht!

Bent u op zoek naar een fijne en goede school voor uw 'Jonge Held'? Dan nodigen wij u van harte uit onze school te bezoeken. Onze school staat bekend om haar goede onderwijs, de extra zorg aan kinderen en de positieve aanpak. Maar dat alleen is niet voldoende. Wij willen dat u als ouder of verzorger de fijne sfeer op onze school komt proeven. En dat er een wederzijds vertrouwen ontstaat.

Wij willen u en uw kind graag leren kennen. Maakt u daarvoor een afspraak met de directeur voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek en een rondleiding door de school. Dit kan via het contactformulier op deze site, per telefoon 053-4774654 of via ons mailadres dejongehelden@skoe.nl.

Mogen we u begroeten op onze mooie school?
En wilt u al vast even 'rondlopen' door de school, scan dan de qr-code hiernaast.

Ingrid ten Dam
directeur